Laatste dag in Nederland!

10 oktober 2016 - Leidschendam, Nederland

Vandaag was het zover: mijn laatste dag in Nederland. Buiten de normale stress van inpakken, niks vergeten, alles in je koffer laten passen (wat achteraf een grotere opgave bleek te zijn dan gepland!), heb ik gelukkig ook nog kunnen genieten van deze speciale dag. Ik heb samen met mama door Utrecht gelopen, mijn oma nog even gedag gezegd, en lekker hollandse bitterballen gegeten. Die vind je daar niet! Buiten dat heb ik ook nog in een super schattig klein reiswinkeltje waar ze allerlei gidsen, kaarten, reisboeken en dergelijke verkochten, een hele mooie reisgids van Ghana gevonden. Die wil ik morgen lezen in het vliegtuig.

Ik kijk er erg naar uit om daar aan te komen, maar ik vind het ook erg spannend! Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje nerveus ben. Gezonde spanning zullen we maar zeggen!

Ik ga buiten mijn eigen koffer ook een enorme tas vol met sportschoenen mee nemen voor de kindjes in Accra, zodat ze ook mooie voetbalschoenen hebben. Wat zullen die blij zijn!

Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen van het huis en alles wat ik daar ga tegen komen.

Tot snel!

Emily

1. Iris Kaiser-Okkes:
    10 oktober 2016
    Emily,
    Goede reis!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen van je belevenissen in Ghana .
    Heel veel succes.
    Groetjes, Iris