Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo!

Ik ben Emily, ik ben 19 en dit is mijn blog. Ik schrijf deze blog omdat ik in october naar Ghana ga om vrijwilligerswerk te doen, en ik wil graag iedereen op de hoogte houden. Ik ga daar helpen bij meerdere projecten van DACF, waarvoor ik ook geld heb ingezameld. Ik hoop dat jullie het wat vinden!

Verder hou ik heel erg van lezen, lekker eten, en een avondje op de bank met een leuke film.

Over mijn reis

Ik ga naar Ghana om vrijwilligerswerk te doen. Ik heb gekozen voor Ghana omdat het een land is wat me erg trekt, de mensen zijn er heel aardig, en DACF is een organisatie die me heel erg aanspreekt om mee te gaan werken als vrijwilliger. Ik ga daar helpen bij projecten zoals les geven op een school in een sloppenwijk, tuinieren met de jongens van het weeshuis, of nou juist het helpen bij het geven van praktijkopleidingen aan jonge vrouwen zodat ze sterker in hun schoenen staan en leren voor zichzelf te zorgen.

Ik ben erg benieuwd naar wat me te wachten staat, en kijk er erg naar uit om aan dit avontuur te beginnen!

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, China, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Italië, Luxemburg, Nederland, Portugal, Spanje, Zwitserland.