Geslaagde geld-inzameling

27 september 2016 - Leidschendam, Nederland

Wat is dit een succes geweest! Twee dagen terug heeft de burenborrel plaats gevonden. Deze had ik georganiseerd om geld in te zamelen voor mijn project, en dit is een groot succes geweest! Het was een hele gezellige avond, en het heeft 292€ opgeleverd voor de mensen in Ghana!

Verder heb ik ook bij de Vlietdagen een kraampje gehad, ik heb daar cupcakes, brownies en koekjes verkocht (allemaal zelfgemaakt), en dankzij Albert Heijn Leidsehage die mij alle ingredienten heeft gegeven, heeft dit 258€ ook opgeleverd!

Samen met alle 'vrije' donaties, heb ik een totaal van 764€ om mee te nemen naar Ghana. Hier kan ik flink wat schriften mee kopen!

Ik ben ontzettend blij met het resultaat, en wil graag iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen.

Tot snel!

Emily

1. Anne van der Hee:
    27 september 2016
    Hallo Emily,
    Wat geweldig dat je vrijwilligerswerk gaat doen in Ghana. Ik wil je graag 25,00 euro meegeven voor de mensen daar want zij zijn erg arm. Veel succes en ik wil graag op de hoogte blijven.

Groet van Anneke van der Hee, tante van Pierre en Elzeline Oosterveer.

Stuur je even een bankrekeningnummer waar ik het geld op kan storten
  2. Opa:
    28 september 2016
    Kun je je bankrekeningnummer even toesturen. Dan kan ik een donatie overmaken. Liefs.
    Opa