Begin van een nieuw avontuur

22 april 2017 - Oslo, Noorwegen

Na mijn mooie reis naar Ghana ben ik nu begonnen aan een nieuw hoofdstuk van mijn tussenjaar: backpacken door Thailand.

Ik wil graag mijn huidige blog gebruiken om al mijn ervaringen bij te houden. Er is dus een nieuw rubriek verschenen op mijn blog: 'Thailand'

Op dit moment ben ik op het vliegveld in Oslo aan het wachten tot ik kan inchecken. Ik ben hier gister avond aangekomen en had een tussenstop van 15 uur voor ik verder kan vliegen naar Bangkok. Ik had een hostel geboekt waar ik gister avond laat aankwam. Dit was voor mijn de eerste keer in een hostel in mijn eentje. Ik kwam erg laat aan gister, en het was een heel raar gevoel om die kamer om 2 uur s'nachts binnen te lopen met 5 andere mensen die er lagen te slapen. Het voelde alsof ik in iemands zijn hotelkamer binnen liep! Ik heb me heel stilletjes klaar gemaakt en ben toen heel diep in slaap gevallen. Vanmorgen waren al mijn kamergenoten als weg toen ik wakker werd. Ik heb in mijn kamer ontbeten en ben toen maar vertrokken naar het vliegveld. Ik vlieg pas om 14:40, dus ik moet nog even wachten voor ik kan instappen. Na 12 uur vliegen kom ik morgen ochtend om rond 7 uur s'morgens aan in Bangkok (2 uur s'nachts in Nederland).

Ik ben erg benieuwd naar wat me allemaal staat te wachten in Thailand!

Groetjes vanuit het koude Noorwegen, en tot snel! ❤️

1. Ingrid:
    22 april 2017
    Ik wil je graag volgen. ha ha ik ben benieuwd.
  2. Claartje Prijkel:
    Hoi Emily.
    Wat ontzettend leuk dat we je weer kunnen volgen. Wens je een goede reis en ik kijk uit naar je verslagen.
    Veel liefs
  3. Opa:
    22 april 2017
    Leuk dat ik weer kan zien waar je bent en wat je allemaal beleeft. Liefs
  4. Desiree:
    23 april 2017
    Bon voyage Emily!
    Geniet er van.
  5. Oma:
    25 april 2017
    Lieve Emily, ik wil je graag volgen op je reis. Liefs van oma.